.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازداشت 100 دلال موبایل مقابل علاءالدین

به گزارش شمال نیوز به نقل از موبنا،‌ پلیس روز گذشته با حضور در پشت بام‌های مقابل ساختمان علاءالدین به شناسایی فروشندگان گوشی‌های دزدی،‌ خراب،‌ تقلبی و غیره پرداخت.

"محمدیان" رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به شناسایی توزیع کنندگان و سارقانی که بعد از سرقت موبایل‌های مسروقه به فروش اقدام می‌کنند اظهار داشت: بعضا برخی از افراد که اقدام به فروش گوشی با کارتن های تقلبی و غیره می‌کردند.

تعداد دستگیری‌ها که از روز گذشته شروع شده بیش از 100 نفر بوده که این افراد شامل توزیع کنندگان گوشی‌های سرقتی و خراب بوده است.

این اظهارات در حالی بیان می‌شود که ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اقدامات گسترده‌ای و اساسی در خصوص شناسایی محموله‌های قاچاق در حال انجام داده است.

"سردارمهدی ابویی"  معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به تایید مطالب فوق اظهار داشته که در پی طرح جمع آوری گوشی‌های قاچاق که از بهمن ماه سال گذشته در کشور اجرا شد این ستاد برنامه‌های مستمر و مدونی را برای شناسایی و جلوگیری از ورود کالاهای دیجیتالی قاچاق به خصوص گوشی‌ تلفن همراه دارد.

وی با اشاره به شناسایی مستمر و پی در پی قاچاقچیان و عرضه کنندگان موبایل‌های قاچاقی در سطح بازار گفته در صورت شناسایی و ثبت و ضبط مداوم محموله‌های قاچاق شاهد کاهش فعالیت واردکنندگان و پخش کنندگان غیرقانونی این کالای ارتباطی و دیجیتالی در سطح بازار می‌شویم.

چند روز قبل نیز از بازار علا‌ءالدین خبر رسید که پلیس با یک باند قاچاق در حین تخلیه بار در این بازار درگیر شد.

شاهدان عینی عنوان کردند ماموران نیروی انتظامی با تعقیب یک خودرو حاوی گوشی‌های قاچاق، به پاساژ علاء‌الدین می‌رسند و در زمانی که خودرو قصد ورود به پارکینگ و تخلیه بار را داشت وارد عمل شدند.

یک مقام مطلع در کارگروه موبایل مجمع عالی واردات شناسایی این محموله را تایید کرد.

شاهدان می‌گویند: با تلاش ماموران برای جلوگیری از ورود محموله قاچاق به پاساژ و مقاومت برخی فروشندگان، درگیری‌هایی‌ ایجاد و راننده خودروی حامل محموله گوشی قاچاق متواری شد.

منابع مطلع در بازار علاء‌الدین می‌گویند: محموله قاچاق متعلق به یکی از کسبه پاساژ بوده و قصد داشته آن را با 3 هزار گوشی وارد پاساژ کند./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.848 seconds.